Nazaj na vrh strani

Banka na daljavo

Uporaba spletnega bančništva in drugih poti elektronskega bančništva podjetjem in podjetnikom lajša dnevno upravljanje plačilnega prometa. Spletna banka prihrani čas in denar. V UniCredit Bank lahko izberete med tremi ali vse tri elektronske poti.

Podpora uporabnikom elektronske banke, POS terminalov in kartic

Za pomoč in informacije o uporabi sistemov elektronskega bančništva, POS terminalov in bančnih kartic pokličite podporo za uporabnike., ki je 

Podpora uporabnikom je na voljo vsak delovni dan med 8:00 in 16:00 uro na telefonski številki: (01) 5876 600 ali preko elektronske pošte na naslovih:

Splošne informacije

Poiščemo odgovore na vaša vprašanja. Od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro na številki 01 5876 600.

Pišete nam lahko na info[at]unicreditgroup.si.

Čestitamo vsem uporabnikom plačilnih storitev, ki ste že prešli na uporabo standarda ISO 20022 XML.

Kaj je to in zakaj je

Z namenom poenotenja izmenjave datotek plačilnega prometa v SEPA območju je od 1. februarja 2014 dalje obvezna uporaba podatkovnega standarda ISO XML 20022.

Več o tem preberite tukaj

Enostavna in varna oddaja gotovine z dostopnostjo 24 ur na dan. Oddana gotovina je v zavarovana pred tatvino.

Dnevno nočni trezor

  • Dostopnost 24 ur dnevno.
  • Zmanjša tveganje shranjevanja gotovine v blagajnah.
  • Vsebina je zavarovana.
  • Časovni prihranek.

Obrazec za polog gotovine v dnevno-nočni trezor: Interni nalog za polog sredstev na račun. Oddaja gotovine v dnevno-nočni trezor je mogoča v vseh naših poslovalnicah.

Dokumentacija za dnevno nočni trezor

INTERNI NALOG ZA POLOG SREDSTEV NA RAČUN PDF 269kB Prenesi
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo