Nazaj na vrh strani

Vedno tam,

kjer jo potrebujem

Mobilna banka

Mobilna banka PRO!

Olajšajte svoje poslovanje z naprednimi funkcionalnostmi, ki jih ponuja Mobilna banka PRO! za podjetnike in mala podjetja.

Enostavna za uporabo

Preprosta menijska navigacija in enostaven način plačevanja.

Visoka varnost

Podatki, vezani na račune in geslo, se nahajajo na varovanem strežniku.

Možnost vpogleda 24/7

Dostop do bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli. 

Kaj vam omogoča Mobilna banka PRO!?



  • Vpogled v stanje in zgodovino transakcij na računih.
  • Plačilo položnic s funkcijo Skeniraj in plačaj.
  • Vstop v aplikacijo in potrjevanja plačil s prstnim odtisom ali Face ID.
  • Možnost poljubne nastavitve transakcijskega in dnevnega limita znotraj aplikacije.
  • Komunikacija z banko prek sporočil v aplikaciji.
  • Poplačilo porabe po Visa kartici.
  • Celovit pregled kartičnega poslovanja.
  • Pregled najbližjih poslovalnic in bankomatov.
  • Aktualen menjalni tečaj.
  • Potrjevanje 3D Secure spletnih nakupov.

Bi tudi vi imeli Mobilno banko PRO!?     ŽELIM MOBILNO BANKO

Postopek aktivacije

Mobilna banka PRO!


  • Naročilo za aktivacijo lahko oddate prek BusinessNet ali v katerikoli poslovalnici UniCredit Bank.
  • Za namestitev aplikacije obiščite spletno trgovino (App Store ali Google Play ).
  • Izberite možnost namestitve aplikacije.
  • Vnesite uporabniško ime in aktivacijsko kodo, ki ste ju prejeli v SMS sporočilu.
  • Postopek aktivacije zaključite z izbrano osebno PIN številko in potrditvijo.
  • Uporabniki BusinessNet-a lahko aktivirajo Mobilno banko PRO! brezplačno.

Mobilna banka PRO! (samo za potrjevanje 3D Secure spletnih nakupov)


  • Za namestitev aplikacije obiščite spletno trgovino (App Store ali Google Play).
  • Izberite možnost namestitve aplikacije.
  • Vnesite uporabniško ime in aktivacijsko kodo, ki ste ju prejeli v SMS sporočilu.
  • Aktivacija Mobilne banke PRO! samo za potrjevanje 3DS spletnih nakupov je brezplačna!

Niste našli odgovora na vaše vprašanje?    POTREBUJEM POMOČ

Mobilni žeton



  • Mobilni žeton nadomešča fizični žeton za vstop v BusinessNet.
  • Enostavna in hitra namestitev za naprave z operacijskim sistemom Android in iOS.
  • Brezplačna namestitev in aktivacija prek naročila v poslovalnici.
  • Vstop v aplikacijo je možen s pomočjo prstnega odtisa ali Face ID.

 

3DS SPLETNA PLAČILA PREKO MOBILNE BANKE PRO!

Odgovori na vprašanja:

VEČ

Varnostna priporočila

Ali je aplikacija Mobilna banka PRO! varna?

Aplikacija Mobilna banka PRO! uporablja najsodobnejše varnostne mehanizme za prenos podatkov in uporabo bančnih storitev.

Vsi podatki, ki se izmenjajo med aplikacijo in sistemom elektronskega bančništva se nahajajo na varovanem strežniku in so kriptirani po standardu AES z 256 bitno enkripcijo, ki onemogoča dekodiranje in zlorabo izmenjanih podatkov.

  • Podatki, vezani na račune in geslo, se ne shranjujejo v aplikaciji ali mobilni napravi.
  • Po treh minutah neaktivnosti se aplikacija samodejno zapre.
  • Po treh napačnih vnosih osebne PIN številke se aplikacija zaklene. Potrebna je ponovna aktivacija v poslovalnici UniCredit Bank, v BusinessNetu ali na telefonski številki 01 5876 930.
  • Aplikacija je do vnosa osebne številke PIN prazna, osebni podatki o računih, plačilih in ostalih produktih se naložijo ob prijavi v aplikacijo.

Kaj lahko vi naredite za varnost?

  • Podatkov za vstop v Mobilno banko PRO! (uporabniško ime, osebno geslo PIN) ne zapisujete nikamor, niti v elektronsko ali SMS sporočilo.
  • Osebna številka PIN je znana samo vam, saj jo ob vzpostavitvi storitve določite sami.
  • Priporočeno je nastaviti in vklopiti kodo za zaklepanje mobilnega telefona.
  • V primeru zamenjave mobilnega telefona je na novem telefonu potrebna namestitev in ponovna aktivacija Mobilne banke PRO!.
  • V primeru menjave telefonske številke ali mobilnega operaterja lahko aplikacijo še naprej brezskrbno uporabljate, saj je vezana samo na vašo mobilno napravo.
  • Ob izgubi ali kraji mobilnega telefona, na katerem uporabljate Mobilno banko PRO!, obvestite svojega mobilnega operaterja in UniCredit Bank.

 

Varnostni nasveti pri zaščiti aplikacij

  • Mobilne aplikacije vedno nameščajte in posodabljate le iz uradnih trgovin mobilne naprave (Google Play, App Store).
  • Ob namestitvi aplikacije bodite pozorni na pravice, ki jih omogočate.
  • Na mobilno napravo vedno namestite varnostno programsko opremo, ki bo napravo ščitila pred morebitnimi riziki.
  • Na mobilno napravo ne shranjujte občutljivih informacij, kot so seznami gesel, kreditnih kartic in PIN številk.
  • Bodite previdni pri uporabi brezplačnih oziroma javnih Wi-Fi točk saj pogosto niso varne.
  • Izklopite Bluetooth vmesnik, kadar ni v uporabi.
  • Naprave ne odklepajte v stanje neomejenega dostopa oziroma ne posegajte v sistemske nastavitve (root, jailbreak).
  • Mobilno napravo in mobilne aplikacije redno posodabljajte in nameščajte nadgradnje.

 

Zaščitite mobilno napravo z geslom

  • Mobilna naprava naj bo zaščitena s PIN številko, geslom ali prstnim odtisom.
  • Nastavitev zaklepa zaslona naj bo čim krajša.
  • Geslo mobilne naprave ali PIN naj ne bosta enostavno ugotovljiva (npr. zaporedje številk, rojstni datum, ime otrok).
  • PIN številke, gesla naprave in ostalih varnostnih elementov nikoli ne delite z drugimi.

 

Vstop z biometrijo

Za uporabo biometrije za namen vstopa v Mobilno banko PRO! se odločite po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Banka ne jamči ali odgovarja za delovanje ali pravilnost delovanja biometrije na vaši mobilni napravi – za to je v celoti odgovoren proizvajalec vaše mobilne naprave. Postopek aktivacije in opis delovanja biometrije na mobilni napravi je opisan v navodilih proizvajalca.

Vas zanima še več?

Preverite nekatere najpogostejša vprašanja in željene infomracje glede mobilne banke PRO!

Kaj potrebujem za namestitev aplikacije PRO!?
Kaj je UniCredit mobilni žeton?
Biometrija in Mobilna banka PRO!
Ob nadgradnji aplikacije se mi je pri storitvi Mobilni žeton zamenjala zastava. Ali je to pričakovano?
Kje lahko najdem mobilni žeton po nadgradnji aplikacije?
Pred nadgradnjo sem imel aktivirano samo Mobilno banko oz. samo Mobilni žeton. Kako je po posodobitvi aplikacije?
Potrebujem nove aktivacijske kode. Kako jih pridobim?

Potrebujete dodatne informacije?

Kontaktirajte nas preko telefona ali kontaktnega obrazca.

Telefon

Pokličite nas na telefonsko številko 01 5876 930 od ponedeljka do petka med 7. in 18. uro.

Kontaktni obrazec

Pošljite nam sporočilo preko kontaktnega obrazca.

Navodila

MOBILNA BANKA PRO! NAVODILA ZA UPORABNIKE PDF 1 MB Prenesi
PRISTOJNOSTI POOBLAŠČENCA SISTEMA BUSINESSNET IN MOBILNE BANKE PRO! PDF 410 kB Prenesi
MOBILNA BANKA PRO! NAVODILA ZA UPORABNIKE (SAMO ZA POTRJEVANJE 3-D SECURE SPLETNIH NAKUPOV) PDF 337 kB Prenesi
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo