Nazaj na vrh strani

Aktivacija digitalnih storitev

Vse o aktivaciji mobilne banke, mobilnega žetona in Flik-a

Kako aktiviram mobilno banko in mobilni žeton?
Kako pridobim kode s pomočjo avtomatskega odzivnika?
Ali lahko aktivacijsko kodo uporabim večkrat?
Kako aktiviram Flik?

Mobilna Banka GO!

Kako spremenim PIN geslo, s katerim vstopam v aplikacijo Mobilna banka GO!?
Katero uporabniško ime vnesem ob aktivaciji in ali so kakšne omejitve ob vnosu?
Kako lahko sklenem depozit prek aplikacije Mobilna banka GO!?
Kako lahko spremenim limit na transakcijskem računu v aplikaciji Mobilna banka GO!?
Kako lahko naročim kreditno kartico v aplikaciji Mobilna Banka GO!?
Ali lahko aplikacijo Mobilna banka GO! uporabljam na več mobilnih telefonih?
Ali lahko kot poslovni uporabnik koristim aplikacijo Mobilna banka GO!?
Kako lahko spremenim geslo za vpis v Mobilni žeton?
Ali so kakšne omejitve pri nastavitvi gesla PIN?
Kaj storiti, če se vstop v Mobilni žeton oz. mobilno banko zakleni?
Ali je provizija za plačilo nalogov prek aplikacije Mobilna banka GO! enaka kot v spletni banki Online banka?
Kako lahko naredim začasno blokado in deblokado kreditne kartice?
Kako lahko poplačam porabo po kreditni kartici?
Kako lahko dostopam do svojih bančnih izpiskov v aplikaciji Mobilna banka GO!?
Kako lahko uredim spremembo transakcijskega in dnevnega limita?
Kaj mi omogoča analitika v aplikaciji Mobilna Banka GO!?
Kako je s 3-D Secure spletnimi plačili, če sem uporabnik mobilne naprave Huawei?
Imam Huawei telefon, ki nima dostopa do trgovine Google Play. Kaj lahko naredim?

Online poslovanje

Kaj je portal Online poslovanje?
Portal Online poslovanje ob vstopu javlja, da ne ustrezam pogojem za vstop v portal. Kaj lahko storim?
Kako lahko sklenem Depozit prek portala Online poslovanje?
Kako lahko sklenem limit (Naročilo prekoračitve) prek portala Online poslovanja?
Kako lahko naročim novo kreditno kartico prek Online poslovanja?
Kako posodobim osebne podatke na portalu Online poslovanje?
Ali za uporabo mobilnega žetona potrebujem internetno povezavo?
Kako aktiviram Flik?

Mobilni žeton in podatki

Mobilni žeton in sprememba podatkov

Kako aktiviram mobilno banko in mobilni žeton?
Katero uporabniško ime vnesem ob aktivaciji in ali so kakšne omejitve ob vnosu?
Kaj pomeni zastava, ki se pojavi ob aktivaciji Mobilnega žetona?
Kaj moram storiti v primeru, ko se pojavi nepravilna zastava ob vstopu v Mobilni žeton?

Online banka

Kako pridobim aktivacijske kode za aplikacijo Mobilna banka GO! v spletni banki?
Kako spremenim osebne podatke v aplikaciji Online banka?
Kako lahko spremenim svoje uporabniško ime za spletno in mobilno banko?
Pozabil sem PIN kodo na svoji kartici. Kako lahko naročim novo PIN kodo?
Kako lahko sam vključim varnostno SMS sporočilo (Varnostni SMS za kartico)?
Kako se lahko naročim na prejemanje E-računov?
Kako lahko naročim elektronske bančne izpiske?
Kako spremenim način na katerega prejemam izpiske? (Vklop in izklop papirnih izpiskov)
Kako lahko spremenim limit na kreditni kartici?
Sprememba dnevnega limita na karticah za dvige na bankomatih in plačilih na POS terminalih?
Kako lahko razveljavim oz. prekličem že podpisan UPN nalog v spletni banki Online banka?
Kako lahko spremenim dnevni in transakcijski limit v spletni banki Online banka?
Kako opravim plačilo v tujino?

Koristne povezave

Odprite račun v Unicredit Bank

Enostavno in hitro do bančnega računa v UniCredit Bank

Več o varnosti v UniCredit Bank

Preverite več o varnostih elementih v UniCredit Bank.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo