Nazaj na vrh strani

Varnost na prvem mestu

v vseh pogledih.

Napotki za varno komunikacijo

  • Previdno upravljajte z gesli

  • Pazljivo rokujte z e-pošto, SMS in klici

  • Sumljiva sporočila prijavite

Domišljija goljufov pri zlorabah in prevarah ne pozna meja, zlasti na spletu. Dandanes beležimo porast komunikacije in bančnega poslovanja na daljavo, zato je previdnost pri posredovanju osebnih podatkov ključnega pomena. Tudi v UniCredit Banka Slovenija d.d. smo že zaznali primere phishinga, ki ogrožajo varnost naših strank.

Z upoštevanjem varnostnih napotkov za poslovanje na daljavo boste lažje prepoznali in preprečili morebitne zlorabe. Vsekakor pa si velja zapomniti, da osebnih in bančnih podatkov v nobenem primeru ne posredujte preko družbenih omrežij, SMS sporočil, telefona in e-pošte.

V UniCredit Banka Slovenija d.d. svoje stranke obveščamo izključno po izbranih kanalih in nikoli ne zahtevamo posredovanja gesel ipd. Za pošiljanje vsebine z zaupnimi podatki se tudi nikoli ne poslužujemo družbenih omrežij, e-pošte ipd. Poudariti želimo, da ima skupina UniCredit samo globalna Facebook in Instagram profila.

Previdno upravljajte z gesli in se obvarujte pred škodljivimi sporočili

  • Pri večkanalnem poslovanju, kot so bankomati in digitalno bančništvo, pogosto zamenjajte PIN številke.
  • Izogibajte se avtomatskemu shranjevanju gesel v internetnem brskalniku.
  • Posebno pazljivi bodite pri e-pošti, ki od nas zahteva vpis podatkov.
  • Nikoli ne vpisujte osebnih podatkov na spletnih straneh, do katerih ste prišli prek povezav v e-pošti ali v priponkah e-pošte.
  • Če ste prejeli in odprli sumljivo sporočilo:
    • morebitnih priponk v sporočilu ne odpirajte in ne shranjujete,
    • ne odpirajte povezav, ki se nahajajo v sporočilu,
    • ne odgovarjajte na sporočila in ne vpisujte varnostnih ali osebnih podatkov.
  • Vedno prijavite sum zlonamernega sporočila.

 

  • Bodite previdni pri sporočilih SMS, ki od vas zahtevajo osebne podatke, gesla in podatke za vpis v spletno bančništvo, številko računov ali kartic.
  • Delujte skladno s zaupnostjo podatkov banke in osebnih podatkov.
  • Bodite izredno pozorni ob vsakem telefonskem kontaktu, zlasti, če gre pri tem za posredovanje osebnih podatkov, gesel in dostopov.

Kako prepoznati sporočila UniCredit Bank?

 

• V e-pošti od strank nikoli ne zahtevamo osebnih podatkov, gesel ali številk kartic.

• Povezave v e-pošti nikoli ne vodijo do vstopne spletne strani banke ali mobilne banke.

• Po telefonu ali SMS sporočilu nikoli ne zahtevamo avtentikacijskih podatkov za uporabo spletne ali mobilne banke oz. katerih koli drugih identifikatorjev kot so: PIN koda, geslo, generirana numerična koda za vstop v Online banko, 3-mestna varnostna koda na kartici (CVC2/CVV2).

• Skupina UniCredit uporablja samo globalna profila Facebook in Instagram, ostalih kanalov, povezanih s podjetjem Facebook (lokalni profili, WhatsApp), pa ne. Prav tako ne uporablja kanala Viber ali drugih družbenih omrežij, razen LinkedIn in Twitter.

Sumljiva sporočila takoj prijavite

Pokličite nas

Pokličite brezplačno številko 01 5876 600 in sumljiva sporočila prijavite v klicni center UniCredit Bank.

Pošljite nam sporočilo

Pišite nam na info@unicreditbank.si ali nam pošljite sporočilo prek spletnega obrazca.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo