Nazaj na vrh strani

Zaznan nov primer poskusa zlorabe (phishing)

Spoštovani,

 

danes, 10. 6. 2022, smo zaznali nov poskus zlorabe oziroma t.i. phishinga, pri katerem nepridipravi zlorabljajo ime UniCredit Bank v povezavi z digitalnimi storitvami, ki jih ponuja Banka.

 

Zloraba se pojavlja v obliki elektronske pošte, v kateri vam nepridipravi sporočajo, da je bilo izvedeno plačilo s podatki, ki se nahajajo v priponki. S tem vas pozivajo k odprtju okužene priponke. Če ste omenjeno sporočilo prejeli, vas prosimo, da priponke ne odpirate, sporočilo pa takoj izbrišete.

 

Dodatno vas opozarjamo, da pred odpiranjem priponk v sporočilih, prejetih s strani banke, preverite elektronski naslov pošiljatelja (tako da se z miško, brez klika, postavite na pošiljatelja). Elektronski naslovi z banke se končajo z @unicreditgroup.si.

 

Zlonamerno sporočilo lahko prepoznate po naslednjih znakih, ki nakazujejo na zlorabo oziroma na zlorabo imena naše banke:

1.       Naslovi elektronskih sporočil, ki prihajajo z banke se končajo na @unicreditgroup.si.

2.       UniCredit Bank svojim strankam v SMS ali po e-pošti nikoli ne pošilja povezav do spletnih strani, zlasti pa ne do vstopnih strani za digitalno bančništvo ali kakršnih koli obrazcev, v katere bi morali vpisovati svoje podatke.

3.       Povezava do Online banke je https://si.unicreditbanking.eu, do spletne strani UniCredit Banka Slovenija d.d. pa www.unicreditbank.si.

 

Če opazite sumljivo ali zlonamerno sporočilo, nam to nemudoma sporočite s klicem na 080 88 00 ali po e-pošti na info@unicreditgroup.si.

 

Več o varni komunikaciji z banko si lahko preberete tukaj.

 

Ostanite varni na spletu.

UniCredit Banka Slovenija d.d.

 

slika zlorabe

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo