Nazaj na vrh strani

Namestitev Mobilne banke GO! in mobilnega žetona

Začetek

Na vašo telefonsko številko ste prejeli 2 SMS sporočili.
Prosimo vas, da s klikom na povezavo prenesete in namestite aplikacijo Mobilna banka GO! iz Google Play trgovine, Huawei AppGallery ali Apple Store trgovine.


Za uspešno namestitev boste potrebovali Uporabniško ime, ki ste si ga izbrali v postopku odpiranja računa prek spleta in aktivacijske kode. Postopek aktivacije aplikacije Mobilna banka GO! lahko prav tako pričnete v vaši Online banki, kjer lahko sami pridobite aktivacijske kode ali pa s klicem v kontaktni center banke.


Uporabniško ime je shranjeno v dokumentu Združena paketna pristopna izjava.pdf. Dokument boste našli in prenesli na svoj računalnik na zaključni strani vaše spletne aplikacije za odpiranje osebnega računa, do katere lahko dostopate le prek unikatne povezave, ki je bila namenjena nadaljevanju postopka aplikacije in ki ste jo s strani banke prejeli v prvem povratnem e-poštnem sporočilu.

 

Prejmete SMS sporočila

Prejeli boste dve SMS sporočili

Predlagamo, da si kodi izpišete in ste pozorni na razliko: 

  • 72 urna aktivacijska koda – Mobilna banka GO! in
  • 72 urna aktivacijska koda – Mobilni žeton.

 

Namestite aplikacijo Mobilna banka GO!

Namestite aplikacijo Mobilna banka GO!

Prvi vstop v aplikacijo Mobilna banka GO!

Vstopite v svojo mobilno aplikacijo GO!

Ob prvem vstopu v Mobilno banko GO!, boste imeli na izbiro:

  1. aktivacija Mobilne banke GO!
  2. aktivacija mobilnega žetona (za vstop v Online banko)
  3. možnosti raziskovanja aplikacije.
  4. kontakt z našim klicnim centrom
  5. dostop do menjalnice za menjavo valut.

 

Aktivirali boste aplikacijo Mobilna banka GO!

Aktivirajte Mobilno banko GO! za dostop do svojega računa

V kolikor želite mobilno banko aktivirati in dostopati do svojega računa, to preprosto storite s klikom na možnost Aktivacija, vnesete svoje uporabniško ime in prejmete aktivacijske kode (veljavne 72 ur).

 

Izberite svoj PIN

Določite svoje geslo za vstop v Mobilno banko GO!

Prosimo, vnesite 6-8 mestno numerično geslo PIN, ki ne sme vsebovati zaporedje enakih številk, in si ga dobro zapomnite. To geslo bo poznano le vam.

 

Namestite svoj Žeton

Namestite Mobilni žeton za vstop v Online banko

Zapustite aplikacijo za dostop do svojega računa in pričnite z aktivacijo mobilnega žetona s klikom na Aktivirajte mobilni žeton.

 

Aktivirajte svoj Žeton

Aktivirajte svoj Mobilni žeton

Vpišite svoje Uporabniško ime in Aktivacijsko kodo (veljavno 72 ur).

 

Določi geslo za dostop v Žeton

Določite svoje geslo za vstop v Mobilni žeton

Prosimo, vnesite 6-8 mestno numerično geslo PIN, ki ne sme vsebovati zaporedja enakih številk, in si ga dobro zapomnite. To geslo bo poznano le vam.

Asociacija za nadaljevanje

Asociacija z naključno izbrano državno zastavo

Ko boste uspešno potrdili PIN, boste prejeli asociacijo - nacionalno zastavo (zapomnite si to zastavo), ki vas bo vedno znova obveščala o tem, da ste za vstop v Mobilni žeton vpisali pravilen PIN. Katerakoli druga državna zastava bi v prihodnje pomenila opozorilo za napačen vnos gesla PIN.

Funkcionalnost vašega Žetona

Uporabite svoj Mobilni žeton za vstop v Online banko

Ob prijavi v Mobilni žeton, boste lahko:
  1. generirali geslo za prijavo v svojo Online banko ali Online poslovanje.
  2. generirali geslo za podpis vlog in dokumentov.
  3. generirali geslo za podpis plačil v Online banki.

POMEMBNO: po vstopu v svojo Online banko si v meniju Nastavitve > Splošno aktivirajte varnostno vprašanje in odgovor, ki bo poznan le vam. Tako se boste izognili osebnemu obisku poslovalnice v primeru zaklepa mobilnega žetona in/ali zaklenjenega gesla PIN.


Odklepanje Mobilnega žetona in/ali Mobilne banke GO! boste v primeru uspešne nastavitve varnostnega vprašanja in odgovora lahko urejali po telefonu na številki 01 5876 600.

Niste našli odgovora na vaše vprašanje? POTREBUJEM POMOČ

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo