Stranka je vedno v središču naše pozornosti
Kakovost storitev, ustvarjanje vrednosti za stranke ter njihovo zadovoljstvo ostajajo naše glavno vodilo pri poslovanju.
Naša konkurenčna prednost je med drugim servisiranje strank s pomočjo široke mreže bank članic skupine UniCredit, ki so vodilne na lokalnih trgih. Sposobni smo podpreti mednarodne stranke, ki so prisotne na slovenskem trgu kot tudi slovenske stranke pri njihovih prizadevanjih za širitev poslovanja v tujino.
Rezultati neodvisnih raziskav o zadovoljstvu strank uvrščajo Banko v sam vrh slovenskega bančnega sektorja in že več let zapored potrjujejo, da v očeh strank uživamo ugled in zaupanje. Svoje zaupanje in zvestobo nam iz dneva v dan izkazujejo s priporočili novih strank. S kakovostjo, ki jo zagotavljamo, se želimo razlikovati od drugih akterjev na trgu. Da znamo prisluhniti potrebam strank ter se ustrezno odzvati na njihove želje in pričakovanja, potrjujejo tudi rezultati skrivnih nakupov, kjer skrivni kupci kakovost storitev Banke ocenjujejo z najvišjimi ocenami.