Spoštovani,

zaznali smo nov poskus zlorabe oziroma t.i. phishinga, pri katerem nepridipravi zlorabljajo ime UniCredit Bank v povezavi z digitalnimi storitvami, ki jih ponuja Banka.

Zloraba se pojavlja v obliki elektronske pošte z naslovom Obvezna nadgradnja MOBILNA BANKA PRO! in BUSINESSNET, v kateri vas nepridipravi pozivajo k nadgradnji programa BusinessNet in Mobilna banka PRO! prek dodane lažne povezave.

Če ste omenjeno sporočilo prejeli, vas prosimo, da:

  • na prejeto sporočilo ne odgovarjate,
  • ne klikate na podano povezavo,
  • na lažni spletni strani ne oddajate nobenih podatkov (uporabniških imen ali gesel).

 

Banka nikoli ne pošilja podobnih elektronskih obvestil o nadgradnji programa BusinessNet ali Mobilne banke PRO! z dodanim takojšnjim pozivom k nadgradnji in dodanimi sumljivimi povezavami.

Dodatno vas opozarjamo, da v prejetih sporočilih s strani banke obvezno preverite elektronski naslov pošiljatelja (tako da se z miško, brez klika, postavite na elektronski naslov pošiljatelja). Elektronski naslovi z banke se končajo z @unicreditgroup.si.

Zlonamerno sporočilo lahko prepoznate po naslednjih znakih, ki nakazujejo na zlorabo podatkov uporabnika oziroma na zlorabo imena naše banke:

  • naslovi elektronskih sporočil, ki prihajajo z banke, se končajo z @unicreditgroup.si,
  • UniCredit Bank svojim strankam v SMS ali po e-pošti nikoli ne pošilja povezav do spletnih strani, zlasti pa ne do strani, v katere bi morali vpisovati svoje podatke.

 

Če opazite sumljivo ali zlonamerno sporočilo, nam to nemudoma sporočite s klicem na + 386 1 5876 600 ali po e-pošti na info@unicreditgroup.si.

Več o varni komunikaciji z Banko si lahko preberete tukaj.