Nazaj na vrh strani

Vstop v online banko

Pomoč pri vstopu v Online banko

Za vas smo pripravili kratka navodila za vstop v Online banko.

Kaj potrebujem za prijavo v Online Banko? 

Na svojo telefonsko številko ste (ali pa še boste) prejeli dve SMS sporočili.
Prosimo vas, da s klikom na spodnjo povezavo prenesete in namestite aplikacijo Mobilna banka GO! iz Google Play trgovine ali Apple Store trgovine.


Za uspešno namestitev mobilnega žetona boste potrebovali uporabiško ime, ki ste si ga izbrali v postopku odpiranja računa po spletu in aktivacijske kode.


Uporabniško ime je shranjeno v dokumentu Združena paketna pristopna izjava.pdf. Dokument boste našli in prenesli na svoj računalnik na zaključni strani vaše spletne aplikacije za odpiranje osebnega računa, do katere lahko dostopate le prek unikatne povezave, ki je bila namenjena nadaljevanju postopka aplikacije in ki ste jo s strani banke prejeli v prvem povratnem e-poštnem sporočilu.

 

Online banko že uporabljate in potrebujete več informacij?

Preberite si najpogostejša vprašanja glede uporabe storitev UniCredit Bank.

Niste našli vseh odgovorov?

V kolikor niste našli vseh odgovorov, nas kontaktirajte po telefonu ali elektronski pošti. Z veseljem vam bomo pomagali.

Klicni center

Navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s slovenske telefonske številke. Telefonski klic je brezplačen:

01 5876 600

Navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s tuje telefonske številke. Telefonski klic se obračunava po ceniku operaterja

+386 1 5876 600

Elektronska pošta

Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

online@unicreditgroup.si

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo