Nazaj na vrh strani

Najpogostejša vprašanja

Kakšna je razlika med SEPA direktno bremenitvijo in trajnim nalogom?
Do katere ure moram opraviti plačilo z elektronskim plačilnim nalogom, da bo izvršeno v istem dnevu?

Pregled stanja in transakcij

Ali se plačilo z datumom valute vnaprej samodejno odšteje od razpoložljivega stanja?
Kakšna je razlika med "Razpoložljiva sredstva" in "Stanje na računu" v aplikaciji Mobilna banka GO!?
Kakšna je razlika med "Razpoložljivo stanje" in "Predvidena sredstva" v Online banki?
Kje v Online banki vidim plačila v čakanju?
Kje v aplikaciji Mobilna banka GO! vidim transakcije v rezervaciji?
Kje lahko vidim aktivne trajne naloge?
Kje lahko dostopam do bančnih izpiskov v Online banki?
Kje lahko dostopam do bančnih izpiskov v aplikaciji Mobilna banka GO!?

Plačila

Kako v aplikaciji Mobilna banka GO! ustvarim trajni nalog (trajnik)?
Kako lahko opravim domače plačilo (UPN) v aplikaciji Mobilna banka GO!?
Kako lahko opravim plačilo v tujino v aplikaciji Mobilna banka GO!?
Kako lahko prenašam sredstva med transakcijskim in varčevalnim računom?
Kako lahko prekličem plačilo, ustvarjeno v aplikaciji Mobilna banka GO! ali spletni Online banki?
Ali lahko ustvarjeno plačilo shranim in ga naslednjič ponovno opravim?
Kako pridobim potrdilo o opravljenem plačilu v aplikaciji Mobilna banka GO!?
Kako pridobim potrdilo o opravljenem plačilu v Online banki?
Kako prekinem SEPA direktne bremenitve?

Koristne povezave

Odprite račun pri Unicredit Bank

Enostavno in hitro do bančnega računa pri UniCredit Bank

Vse o digitalnih kanalih UniCredit Bank

Izvedite več o digitalnih kanalih UniCredit Bank.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo