Nazaj na vrh strani

Enostavno upravljanje

osebnih financ

Online banka

Prednosti Online banke

Enostavna za uporabo

Enostavna za uporabo

Preprosta menijska navigacija in enostaven način plačevanja.

Visoka varnost

Visoka varnost

Podatki, vezani na račune in geslo, se nahajajo na varovanem strežniku.

Možnost vpogleda 24/7

Možnost vpogleda 24/7

Dostop do vseh bančnih storitev kjerkoli in kadarkoli. 

Prihranek časa in denarja

Prihranek časa in denarja

Popolnoma brezplačna in hitra namestitev aplikacije.

Kaj vam omogoča?

  • Pregled stanja in prometa na računih in plačilnih karticah.
  • Plačilo položnic in prenos sredstev med lastnimi računi.
  • Pošiljanje čezmejnih nalogov in nalogov v tujino.
  • Vezavo depozitov, naročanje kartic in menjava valut.
  • Pošiljanje prošenj za spremembo limitov na računih.
  • Elektronsko podpisovanje bančne dokumentacije.
  • Odpiranje, izvedbo in izbris trajnih nalogov.
  • Dostop s katerekoli naprave, ki ima povezavo z internetom.
  • Vizualni prikaz Online banke na računalniku.

    Dodatne prednosti

    Enostaven in pregleden uporabniški vmesnik vam ponuja bolj prijetno uporabniško izkušnjo. Z naprednim čarovnikom lahko hitro in enostavno izvajate domača in tuja plačila. Preprost pregled nad izvedenimi transakcijami vam olajša upravljanje osebnih financ. Varčevalne cilje si enostavno nastavite glede na namen in časovno obdobje varčevanja.

    Vizualni prikaz vmesnika Online banka

    Mobilni žeton

    • Za vstop v Online banko v celoti nadomešča fizični žeton.
    • Ena izmed funkcionalnosti aplikacije Mobilna banka GO! – vedno na dosegu roke.
    • Enostavna in hitra namestitev za Android in iOS.
    • Brezplačna namestitev in aktivacija prek naročila v Online banki ali v poslovalnici.
    • Po enkratni aktivaciji za svoje delovanje ne potrebuje internetne povezave.
    • Vstop v aplikacijo je možen s pomočjo prstnega odtisa.
    Vizualni prikaz vmesnika za generacijo mobilnega žetona za vstop v Online banko.

    E-račun

     

    E-račun je sistem, ki izdajatelju omogoča enostavno elektronsko pošiljanje računov (faktur), uvoženih iz računovodskih programov, prejemniku pa enostavno plačilo teh.

     

    Prednosti:

    • Kreiranje plačila z enim klikom (prihranek časa pri plačilu računov, brez možnosti napak pri izpolnjevanju nalogov).
    • Sprejem podatkov po varni elektronski poti.
    • Prejemanje E-računov je brezplačno.
    • Ukinitev papirnega arhiviranja (omogočeno dolgotrajno ter varno digitalno arhiviranje).


    Na video "Informacije za prejemnike e-Računov"
    Povezava do posnetka Informacije za prejemnike e-Računov na Youtube.

     

    Bi tudi vi imeli Online banko?

    Želim Online banko

     

    Odgovori na pogosta vprašanja

    Splošno

    Navodila za uporabo generatorja gesel

    Prikaz pravih tipk na fizičnem žetonu za odklenitev žetona.

    1. Za odklenitev žetona pritisnite spodnji levi in desni gumb, tako kot na sedanjih žetonih.

     

    2. Vpišite PIN številko v žeton.

     

     

    Prikaz, kje se nahaja številka 1 na fizičnem žetonu.

    3. Za izpis enkratnega gesla OTP pritisnite številko 1.

     

    Enkratno OTP geslo je generirano. Vpišite ga v polje za vpis in že lahko dostopate do vaše Online banke.

    Kako si aktiviram prejemanje obvestil prek e-pošte?

    Kliknite na ikono »Nastavitve« in izberete »Obvestila«, s čimer se prikaže pregled že aktivnih obvestil. Pri aktivaciji novega obvestila lahko določite čas in pogostost obvestil ter tip obvestila za:
    - prijavo v sistem online banke,
    - stanje na računu,
    - priliv ali odliv z računa nad določenim zneskom in
    - prejetje novega e-računa.

     

    Kje vidim promet po kreditni kartici?

    V meniju Krediti in kartice si s klikom na izbrano kartico lahko ogledate vse podrobnosti kartice in promet po kartici. S klikom na posamezno transakcijo se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko uredite kategorijo ali razdelite transakcijo na več kategorij. Sprememba kategorije in podkategorije bo upoštevana le za tisto transakcijo, pri kateri boste spremenili kategorijo.

     

    Kje najdem e-izpisek bančnih kartic v Online banki?

    V meniju Krediti in kartice kliknite na izbrano kartico, ki se nahaja v oknu podrobnosti in naročila novih kartic. S klikom na »Bančni izpiski« boste nato dostopali do arhiva vseh e-izpiskov in pogodb, ki jih je mogoče razporediti po kriterijih. Izpiske si lahko ogledate v PDF obliki ali jih natisnete.

     

    Kako naročim novo kartico ali spremenim mesečni limit na bančni kartici?

    Stranke brez obstoječe kreditne kartice si jo naročite v meniju »Osebni računi« pod zavihkom »Uredi kartice«

    V meniju Krediti in kartice kliknite na izbrano kartico, ki se nahaja v oknu podrobnosti in naročila novih kartic. S klikom na »Naroči novo kartico« boste lahko naročili novo kartico, varnostni SMS in aktivirali storitev 3D Secure. Za obstoječo kartico lahko uredite limit, datum poravnave in način prejemanja kartičnih izpiskov.

     

    Kako aktiviram Mobilno banko v Online banki?

    V meniju Osebni računi v oknu Podrobnosti in naročila lahko s klikom na izbiro »Naročilo storitev« izpolnete in podpišete spletni obrazec za aktivacijo Mobilne banke GO!. V roku enega delovnega dne boste prejeli dve SMS sporočili s številke +1111 oziroma s strani pošiljatelja UniCredit; prvo za prenos in namestitev, drugo za aktivacijo aplikacije. Ko prenesete, namestite in aktivirate Mobilno banko na vašem mobilnem telefonu, lahko pričnete z uporabo. Aplikacijo lahko naložite tudi preko spletnih trgovin vašega operacijskega sistema in jo nato aktivirate s pomočjo aktivacijske kode, ki jo boste prejeli v drugem SMS sporočilu s številke +1111.

    Kje vidim svoj kredit v Online banki?

    V meniju Krediti in kartice je omogočen nazoren pregled vseh kreditov, ki so bili odobreni s strani UniCredit Bank. Prva stran, poleg naziva posameznega kredita, prikazuje podatek o trenutnem stanju kredita. Dodatne podrobnosti o kreditu in amortizacijski načrt odplačevanja kredita pridobite ob kliku na izbrani kredit.

    Ali lahko preklopim na staro verzijo Online banke?

    Preklop na staro različico Online banke ni več mogoč.

    Če potrebujete pomoč, nas lahko pokličete od ponedeljka do petka med 8. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro na tel. številko 01 5876 600 (tonska izbira 2), nam pustite sporočilo prek spletnega obrazca ali nam pišete na elektronsko pošto online[at]unicreditgroup.si

    Kako natisnem informativno potrdilo o izvedeni transakciji prek Online banke?

    V meniju Osebni račun si s klikom na izbran račun lahko ogledate celotni promet po izbranem računu. S klikom na posamezno transakcijo v prometu se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko pridobite informativne informacije o plačilu. Informativne podatke v PDF obliki pridobite s klikom na »PRENOS«, kjer se vam prikažejo vse podrobnosti transakcije, ki jih lahko shranite ali natisnete. Za slednje kliknete na »Natisni informativno potrdilo o transakciji«.

    Plačila

    Moram podpisati vsak plačilni nalog posamično ali lahko podpišem vse pripravljene naloge naenkrat?

    Če želite izvesti več plačil hkrati, v zadnjem koraku, pri posamičnem plačilu izberete možnost »Shrani in ustvari novo plačilo«. Pri zadnjem pripravljenem plačilu kliknete na zeleni gumb »Podpiši in pošlji«, kar vas bo usmerilo na podpis nalogov. V zadnjem koraku se prikaže seznam vseh nalogov, ki čakajo na podpis. Pred končno potrditvijo plačila lahko naloge ponovno uredite in izberete tiste, ki jih želite plačati. Sistem vas bo pred izhodom iz Online banke opozoril, da določeni nalogi čakajo na vaš podpis.

    Kje najdem svoje obstoječe predloge?

    V izbiri Plačila pod »Prejemniki in predloge« najdete vse domače in tuje shranjene prejemnike ter predloge. Te lahko urejate, brišete ali enostavno ustvarjate nove. Predlagamo vam, da si za najbolj pogosta plačila shranjene predloge dodate med hitra plačila.

     

    Kako lahko dodam shranjeno predlogo v hitro plačilo?

    V izbiri Plačila pod »Prejemniki in predloge« najdete vse domače in tuje shranjene prejemnike ter predloge. Te lahko urejate, brišete ali enostavno ustvarjate nove. Predlagamo vam, da si za najbolj pogosta plačila shranjene predloge dodate med hitra plačila.

     

    Kje so vidna vsa plačila izvedena preko Online banke?

    Vsa plačila najdete pod menijem Osebni računi v oknu »Pregled transakcij«. S klikom na lupo lahko izberete poljubno obdobje za pregled transakcij.

    Kako v treh enostavnih korakih opraviš plačilo ali prenos na drug račun?

    V prvem koraku izberete račun, iz katerega bo opravljeno plačilo. V iskalno polje vpišete ime osebe, naziv podjetja ali številko računa za plačilo. Pametni iskalnik vam bo po nekaj vpisanih znakih predlagal prejemnike in predloge iz vaših preteklih plačil. S klikom na izbranega prejemnika ali predlogo potrdite izbiro računa, na katerega želite nakazati sredstva.

     

     

    Kako opravim plačilo v tujino?

    Postopek plačila za tuj plačilni promet se v sami pripravi bistveno ne razlikuje od postopka priprave naloga za domač plačilni promet. Pametni iskalnik vam bo po nekaj vpisanih znakih predlagal prejemnike in predloge iz vaših preteklih plačil. S klikom na izbranega prejemnika ali predlogo potrdite izbiro računa, na katerega želite nakazati sredstva. Če prvič plačujete prejemniku v tujino, vnesete v iskalno polje celotno številko računa prejemnika, vključno z oznako države. Po vnosu številke računa prejemnika bo brskalnik avtomatično izbral pravilni tip naloga za tujino SEPA, oziroma plačilni nalog za tujino, kjer je potrebno vnesti še BIC/SWIFT kodo banke, ime prejemnika ter znesek. V drugem koraku vnesete podane podatke s strani prejemnika, v kolikor imate ustrezno referenco prejemnika ter kodo namena to dopišite, sicer nadaljujte s plačilom in podpisom naloga.

     

    Kje so vidna še neizvedena plačila in kako jih lahko izbrišem?

    Če nalog še ni knjižen, v primeru nezadostnega stanja na računu, ali je nalog vnesen z datumom vnaprej, bo do izvedbe čakal v »Plačila v čakanju«, kjer ga lahko tudi naknadno še spreminjate. Kadar plačila ne želite izvesti, označite izbrani nalog v čakanju ter kliknete rdeči simbol za izbris naloga. Sistem vas pred izhodom iz Online banke opozori, da določeni nalogi čakajo na vaš podpis v skladu z urnikom plačilnega prometa Unicredit banke Slovenija d.d.

     

    Kako opravim interni prenos med mojimi računi?

    V prvem koraku izberete račun iz katerega želite opraviti interni prenos. Kliknete v iskalno polje in iz seznama » Za prenos med mojimi računi « izberite račun, na katerega želite prenesti sredstva. Prenosi med varčevalnim in transakcijskim računom (ali obratno) veljajo kot interni prenosi med računi in so mogoči le med vašimi računi.

    Kako lahko razveljavim oz. prekličem že podpisan UPN nalog?

    Plačilni nalogi, ki ste jih poslali na banko, so uvrščeni na seznam v »Plačila v čakanju«. Kadar plačila s statusom v čakanju ne želite izvesti, označite izbrani nalog in kliknete rdeči simbol za izbris naloga. Razveljavitev potrdite še z geslom za podpis. Ko je nalog knjižen, se odstrani iz seznama plačil v čakanju in razveljavitev ni več možna.

     

    Varnostna priporočila pri uporabi Online banke

    1. V nastavitvah Online banke aktivirajte varnostno vprašanje in odgovor, ki ga poznate le vi. Svetujemo vam, da varnostna vprašanja redno preverjate in spreminjate. 
    2. Do Online banke dostopajte preko uradne spletne strani ali preko varne povezave https://si.unicreditbanking.net.
    3. Spremljajte varnostna obvestila banke o morebitnih ponarejenih spletnih straneh.
    4. Redno skrbite za varnostne posodobitve na operacijskem sistemu in brskalniku, ki ju uporabljate za uporabo Online banke.
    5. Banka nikoli ne preverja vaših podatkov (številke plačilnih kartic, geslo za Online banko), po spletni pošti, zato jih ne zaupajte nikomur, tudi če ste za to zaprošeni.
    6. Uporabite možnost, da lahko sami omejite uporabo sredstev s spremembo transakcijskega in dnevnega limita v Online banki.
    7. Uporabe možnost dodatnih obveščanj v Online banki. Obveščanje lahko aktivirate sami in se izvajajo preko elektronske pošte.
    8. V primeru kakršnih koli nepravilnostih banko nemudoma obvestite na online[at]unicreditgroup.si.
    9. Za več podrobnosti o informacijski varnosti vam predlagamo vam obisk in pregled vsebin na internetni strani www.varninainternetu.si.


    Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

     

    Pokličite nas na telefonsko številko 01 5876 600 ali +386 1 5876 600 - za klic iz tujine od ponedeljka do petka med 7. in 18. uro.

     

    NAVODILA ZA UPORABO ONLINE BANKE PDF 1MB Prenos
    NAVODILA ZA SPREMENJEN NAČIN PODPISOVANJA PLAČIL PDF 1003kB Prenos

    Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Potrebujem pomoč

    Spinning wheel animation

    Loading

    UniCredit Logo