Za aktivacijo Mobilnega žetona potrebujete nameščeno aplikacijo Mobilna banka GO!. Za oddajo zahtevka za aktivacijo Mobilnega žetona prek Online banke pa potrebujete delujoč fizični žeton, ki ga uporabljate za Online banko.
Mobilni žeton lahko aktivirate v svoji Online banki v nekaj korakih:
KORAK 1
V Online banko se vpišite z uporabniškim imenom in enkratnim geslom, ki ga generirate s fizičnim žetonom. Na vrhu izberete meni OSEBNI RAČUNI, nato PODROBNOSTI IN NAROČILA, kliknete na zavihek MOBILNA BANKA GO in nazadnje
AKTIVACIJA MOBILNEGA ŽETONA. Odpre se vam Vloga za aktivacijo mobilnega žetona, kjer izberete vklop storitve in vpišete telefonsko številko. S klikom na PODPIŠI IN POŠLJI, vlogo podpišete in jo posredujete banki. Po oddaji zahtevka boste prejeli SMS sporočilo z aktivacijsko kodo za Mobilni žeton. Zaženite aplikacijo
Mobilna banka GO! in kliknite na gumb »Aktiviraj mobilni žeton«.
KORAK 2
Ker ste oddali zahtevek preko Online banke, izberete v meniju opcijo »Že imam aktivacijsko kodo«. V ustrezna polja najprej vnesite svoje uporabniško »ime1« in izberete:
- Ročni vnos, v kolikor želite kodo pretipkati sami, ali
- Samodejni vnos, ki vam omogoča takojšnjo aktivacijo naprej, saj aplikacija v ozadju sama prebere aktivacijsko kodo iz SMS sporočila.
KORAK 3
V naslednjem koraku določite 6-8 mestno numerično PIN geslo za vstop. To geslo bo poznano le vam, zato si ga dobro zapomnite. Ko boste uspešno potrdili PIN, boste prejeli asociacijo - nacionalno zastavo (zapomnite si to zastavo), ki vas bo vedno znova obveščala o tem, ali ste za vstop v Mobilni žeton vpisali pravilen PIN. Katerakoli druga državna zastava bi
v prihodnje pomenila opozorilo na napačen vnos gesla PIN. V tem primeru bodo vsa generirana gesla napačna.
V primeru uporabe prstnega odtisa za vstop v aplikacijo Mobilni žeton se zastava ne pojavi.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.