slika

Samostojno opravljanje storitev

Storitve, ki jih je mogoče urediti brez obiska banke.

  • Samopomoč in naročilo storitev v Mobilni banki GO!
  • Naročilo storitev v Online banki in prek portala Online poslovanje
  • Spletni najem kredita za uporabnike Online banke
  • Spletno odprtje računa

Samopomoč in naročilo storitev v Mobilni banki GO!

STE SE IZVEN DELOVNIH UR BANKE ZNAŠLI V ZAGATI IN BI ŽELELI AKTIVIRATI MOBILNO BANČNIŠTVO, PRESTAVITI MOBILNO BANKO GO! NA NOV TELEFON ALI BLOKIRATI KREDITNO KARTICO ZA KATERO SUMITE, DA JE BILA ZLORABLJENA? TOVRSTNE STORITVE IN ŠE MARSIKAJ LAHKO OPRAVITE ALI NAROČITE KAR IZ UDOBJA SVOJEGA DOMA. ZA SAMOPOMOČ KLIKNITE NA ŽELENO STORITEV IN SLEDITE NAPOTKOM.

Začasna blokada in deblokada kreditne kartice

V Mobilni banki GO! lahko svoje kreditne kartice začasno blokirate, nato pa ponovno odblokirate. Storitev je brezplačna, postope pa si lahko ogledate tukaj.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Poplačilo kreditne kartice Mastercard

Porabo na kreditni kartici lahko poravnate preko svoje Mobilne banke GO! tako, da v meniju Plačila izberete desno spodaj predlogo POPLAČILO KARTICE, vpišete želeni znesek za izbrano kreditno kartico, nato pa kliknete gumb NAPREJ in zatem PLAČAJ.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Sprememba transakcijskega in dnevnega limita

Za spremembo transakcijskega in dnevnega limita v spletni in mobilni banki vstopite v Mobilno banko GO!, nato za spremembo limita izberite v meniju spodaj desno Več, zatem Nastavitve in nazadnje Plačilni limiti. Ko zaključite, kliknete spodaj Potrdi. Nov limit je nastavljen takoj po potrditvi in velja tako v Mobilni banki GO! kot tudi v Online banki. 

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Izpis bančnih izpiskov

Ko vstopite v Mobilno banko GO!, izberite v meniju spodaj desno Več, nato pa Dokumenti, kjer se vam odpre seznam izpiskov. Nad njimi je ikona, kjer lahko opredelite tudi obdobje, ki vas zanima. Izberite dokument, ga s klikom nanj odprite, nato pa zgoraj desno kliknite na ikono in si ga pošljite na svoj elektronski naslov.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Prehod na elektronske izpiske v Mobilni banki GO!

Zavedamo se, da lahko z določenimi spremembami neposredno vplivamo na ohranitev okolja, zato uporabnikom Mobilne banke GO! svetujemo, da svoje papirne izpiske transakcijskega in varčevalnega računa ter izpiske kartic in naložb nadomestijo z okolju prijaznimi elektronskimi izpiski.

Mesečni izpiski so vam vedno na voljo v vaši Mobilni banki GO! v meniju Več > Dokumenti.

Ob vstopu v vašo mobilno banko izberite v meniju spodaj desno Več, nato pa Dokumenti, kjer se vam odpre seznam izpiskov. Nad njimi je ikona, kjer lahko opredelite tudi obdobje, ki vas zanima. Izberite dokument, ga s klikom nanj odprite, nato pa zgoraj desno kliknite na ikono in si ga pošljite na svoj elektronski naslov.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vaš prispevek k ohranitvi okolja.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Vstop v Online banko na računalniku

V kolikor imate dostop do Mobilne banke GO!, imate avtomatsko dostop tudi do Online banke, do katere dostopate na naslednji način: 

Na vstopni spletni strani kliknite levo zgoraj na zavihek VSTOP, nato pa na gumb ONLINE BANKA.

V Online banko se vpišete s svojim uporabniškim imenom in 6-mestnim geslom, ki ga generirate s pomočjo Mobilnega žetona v aplikaciji Mobilna banka GO!

Če Mobilnega žetona še nimate aktiviranega, kliknite ob vstopu v Mobilno banko GO! na meni AKTIVIRAJ MOBILNI ŽETON. Navodila za aktivacijo si poglejte tukaj.

Za aktivacijo boste potrebovali aktivacijske kode. Le te lahko pridobite v Online banki ali pa nas za posredovanje le-teh pokličete na telefonsko številko 01 5876 600 ali +386 1 5876 600 za klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro. Aktivacijskih kod žal ni mogoče poslati po elektronski pošti, saj vas moramo identificirati s pomočjo varnostnega vprašanja in odgovora.

Naročilo storitev v Online banki

UPORABNIKI DIGITALNIH BANČNIH KANALOV LAHKO PREKO SVOJE ONLINE BANKE OPRAVITE ŠTEVILNE DNEVNE BANČNE STORITVE KAR PREKO SPLETA, BREZ OBISKA POSLOVALNICE. OGLEJTE SI KORAKE ZA IZVEDBO POSAMEZNE STORITVE.

Sprememba uporabniškega imena

Zahtevek za spremembo uporabniškega imena lahko pošljete preko Online banke.

Na vrhu izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, spodaj PODROBNOSTI IN NAROČILA, nato NAROČILO STORITEV in nazadnje SPREMEMBA UPORABNIŠKEGA IMENA.

Odpre se vam vloga za spremembo imena, ki jo izpolnite. Spodaj desno nato kliknete PODPIŠI IN POŠLJI, s čimer zahtevek podpišete in pošljete v obdelavo.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Aktivacija Mobilnega žetona

Za aktivacijo Mobilnega žetona potrebujete nameščeno aplikacijo Mobilna banka GO!. Za oddajo zahtevka za aktivacijo Mobilnega žetona prek Online banke pa potrebujete delujoč fizični žeton, ki ga uporabljate za Online banko.

Mobilni žeton lahko aktivirate v svoji Online banki v nekaj korakih:

KORAK 1

V Online banko se vpišite z uporabniškim imenom in enkratnim geslom, ki ga generirate s fizičnim žetonom. Na vrhu izberete meni OSEBNI RAČUNI, nato PODROBNOSTI IN NAROČILA, kliknete na zavihek MOBILNA BANKA GO in nazadnje
AKTIVACIJA MOBILNEGA ŽETONA.  Odpre se vam Vloga za aktivacijo mobilnega žetona, kjer izberete vklop storitve in vpišete telefonsko številko. S klikom na PODPIŠI IN POŠLJI, vlogo podpišete in jo posredujete banki. Po oddaji zahtevka boste prejeli SMS sporočilo z aktivacijsko kodo za Mobilni žeton. Zaženite aplikacijo
Mobilna banka GO! in kliknite na gumb »Aktiviraj mobilni žeton«.

KORAK 2

Ker ste oddali zahtevek preko Online banke, izberete v meniju opcijo »Že imam aktivacijsko kodo«. V ustrezna polja najprej vnesite svoje uporabniško »ime1« in izberete:

  • Ročni vnos, v kolikor želite kodo pretipkati sami, ali
  • Samodejni vnos, ki vam omogoča takojšnjo aktivacijo naprej, saj aplikacija v ozadju sama prebere aktivacijsko kodo iz SMS sporočila.

KORAK 3

V naslednjem koraku določite 6-8 mestno numerično PIN geslo za vstop. To geslo bo poznano le vam, zato si ga dobro zapomnite. Ko boste uspešno potrdili PIN, boste prejeli asociacijo - nacionalno zastavo (zapomnite si to zastavo), ki vas bo vedno znova obveščala o tem, ali ste za vstop v Mobilni žeton vpisali pravilen PIN. Katerakoli druga državna zastava bi
v prihodnje pomenila opozorilo na napačen vnos gesla PIN. V tem primeru bodo vsa generirana gesla napačna.

V primeru uporabe prstnega odtisa za vstop v aplikacijo Mobilni žeton se zastava ne pojavi.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Posodobitev osebnih podatkov

Osebne podatke lahko posodobite preko vaše Online banke v dveh preprostih korakih:

  • Na vrhu izberite zavihek Osebni računi, nato pa spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila izberite Naročilo storitev in nazadnje obrazec Osebni podatki.
  • Kopijo dokumentov priložite in pošljete banki preko funkcije Sporočila. Poleg imena in priimka zgoraj desno boste opazili ikono dveh oblakov, kjer kliknete na Sporočila, priložite sliko osebne izkaznice in jo posredujete banki.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Naročilo nove PIN kode za kartico

Novo PIN kodo lahko enostavno naročite v svoji Online banki na naslednji način:

  • Na vrhu izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato PODROBNOSTI IN NAROČILA ter NAROČILO IN UREJANJE KARTIC. 
  • Tam odprete zahtevek NAROČILO NOVE PIN KODE, izberete kartico in spodaj desno kliknete na gumb PODPIŠI IN POŠLJI. Strošek naročila nove številke PIN znaša 10 EUR.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Varnostno SMS sporočilo

Nastavitve za prejemanje varnostnih SMS sporočil lahko uredite sami v svoji Online banki.

Na vrhu izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila kliknete na NAROČILO IN UREJANJE KARTIC in nazadnje Varnostni SMS za kartico.

Odpre se vam vloga VARNOSTNO SMS SPOROČILO, kjer s spustnega seznama izberete številko kartice in pri opciji Paket* označite za katere transakcije želite prejemati SMS sporočila.

Ko zaključite, spodaj desno kliknete na gumb POŠLJI, zahtevek podpišete in pošljete banki v obravnavo.

Cena storitve Varnostno SMS sporočilo je odvisna od izbranega bančnega paketa. Mesečna naročnina za Varnostno SMS sporočilo je 1,20 EUR za prvi kartico, za vsako nadaljnjo kartico pa 0,70 EUR.

Pri nekaterih paketih so varnostna sporočila že vključena v ceno paket, zato vam aktivacija ne prinaša dodatnih stroškov:

  • Paketi Sproščeni,
  • Sproščeni za mlade in Digitalni vključujejo storitev Varnostni SMS za debetno kartico,
  • Paket Aktivni vključuje storitev Varnostni SMS za debetno in eno kreditno kartico,
  • Paket Brezmejni vključuje storitev Varnostni SMS za vse kartice

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Naročilo na prejem e-računov

E-račune lahko aktivirate v svoji spletni Online banki v le nekaj korakih:

  • Levo zgoraj izberete zavihek PLAČILA, nato E-RAČUNI in UREDI MOJA NAROČILA.
  • Odpre se vam zavihek E-računi naročila,
    kjer spodaj desno kliknete USTVARI NAROČILO. Nato se vam odpre zavihek Nov E-račun, ki ga izpolnite in podpišete.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Prehod na elektronske izpiske v Online banki

Zavedamo se, da lahko z določenimi spremembami neposredno vplivamo na ohranitev okolja, zato uporabnikom Online banke svetujemo, da svoje papirne izpiske transakcijskega ali varčevalnega računa ter izpiske kartic in naložb nadomestijo z okolju prijaznimi elektronskimi izpiski.

Mesečni izpiski so vam vedno na voljo v vaši Online banki v meniju Osebni računi > Bančni izpiski > Pregled izpiskov in pogodb.

Ob vstopu v vašo spletno banko zgoraj desno izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila izberete BANČNI IZPISKI in nazadnje Pregled izpiskov in pogodb. Želeni dokument lahko tudi označite in si ga s klikom na gumb PRENESI skranite.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vaš prispevek k ohranitvi okolja.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Vklop in izklop papirnih izpiskov

Vklop in izklop papirnih izpiskov lahko uredite sami v svoji Online banki. Zgoraj desno izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila izberete BANČNI IZPISKI in nazadnje Vklop ali ukinitev papirnih izpiskov.

Odpre se vam vloga UPRAVLJANJE PAPIRNIH IZPISKOV, kjer s spustnega seznama izberete račun ali kartico, spodaj pa označite Želim preklicati papirne izpiske. Ko zaključite, desno spodaj kliknete POŠLJI in tako zahtevek posredujete banki. Zadevo lahko uredite tudi osebno v najbližji poslovalnici.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Vloga za limit

Izredni limit se določi na podlagi vaših rednih prilivov na transakcijski račun. Za odobritev izrednega limita je potrebna individualna obravnava.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Sprememba limita na kreditni kartici

Zahtevek za spremembo limita na kreditni kartici lahko oddate prek svoje Online banke.

Na vrhu izberete zavihek KREDITI IN KARTICE, spodaj PODROBNOSTI IN NAROČILA, nato UREDI KARTICE in nazadnje SPREMENI LIMIT NA MC/VISA.

Odpre se vam zahtevek SPREMEMBA VIŠINE LIMITA MC/VISA, kjer s spustnega seznama izberete kartico in vnesete znesek želenega mesečnega limita. Spodaj desno kliknete PODPIŠI IN POŠLJI, zahtevek podpišete in tako pošljete v obdelavo.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Sprememba dnevnega limita na karticah za dvige na bankomatih in plačilih na POS terminalih

KORAK 1

V Online banko se vpišite z uporabniškim imenom in enkratnim geslom oziroma žetonom. Na vrhu izberete meni "KREDITI IN KARTICE".

KORAK 2

V izbiri “Moje kartice”, se pomaknete na sekcijo “Podrobnosti in naročila” ter izberete možnost “Uredi kartice” in dodatno "Spremeni podatke na Debit kartici Mastercard".

 

KORAK 3

Izberite kartico, želeni Dnevni limit kartice za dvige gotovine in plačevanje na POS terminalih ter “Podpišite in pošljite".

 

Da bi lahko koristili povečan dnevni limit, mora stranka do 15.00 poslati zahtevek preko Online banke, v nasprotnem primeru je sprememba šele naslednji dan.

Online poslovanje

24/7 ZA UPORABNIKE ONLINE BANKE IN MOBILNE BANKE GO!
 

ONLINE POSLOVANJE

 

Online poslovanje je spletni portal UniCredit Bank, ki je namenjen elektronskemu poslovanju na daljavo obstoječim uporabnikom spletnega in mobilnega bančništva. Omogoča varno in intuitivno naročanje bančnih storitev in podpis pogodb ter druge dokumentacije prek telefona ali računalnika, popolnoma brez obiska bančne poslovalnice.

Kot uporabnik Online banke in Mobilne banke GO! lahko prek portala Online poslovanje opravljate naslednje storitve:

  • Sklenitev depozita 
  • Naročilo kreditnih kartic Mastercard
  • Aktivacija storitve Flik
  • Sprememba limita
  • Sprememba osebnih podatkov

 

Elektronsko podpisovanje pogodb in dokumentacije v portalu Online poslovanje je omogočeno tistim uporabnikom, ki imajo z banko že sklenjen ustrezen Dogovor o elektronskem poslovanju. V koliko dogovora še niste sklenili, se za pomoč obrnite na Splošne informacije.

 

POMOČ SPLOŠNE INFORMACIJE

Spletni najem potrošniškega kredita

24/7 ZA UPORABNIKE ONLINE BANKE
 

SPLETNI NAJEM KREDITA

 

Potrošniški kredit do 40.000 EUR z odplačilno dobo do 7 let lahko sklenete hitro in enostavno tudi preko spleta.

Sklenitev kredita preko spleta je na voljo strankam UniCredit Bank, ki:

  • uporablja spletno Online banko ter ima sklenjen ustrezni Dogovor o elektronskem poslovanju,
  • je državljan Republike Slovenije,
  • ima v Republiki Sloveniji stalno ali začasno prebivališče,
  • ima stalno prebivališče v državi, katere domača valuta je EUR (v državah EMU),
  • prejema na transakcijski račun pri katerikoli banki v RS redne mesečne prilive v domači valuti EUR (na primer plačo ali pokojnino),
  • kreditojemalec ob najemu kredita ne sme biti mlajši od 18. let.

 

POMOČ SPLOŠNE INFORMACIJE

Spletno odprtje računa

24/7
 

BANČNI PAKETI S SPLETNIM ODPRTJEM RAČUNA

 

Spletno odprtje računa vam omogoča odprtje izbranega bančnega paketa prek spleta, brez obiska banke. Namenjeno je fizičnim osebam, starim vsaj 18 let, ki imate status državljana in rezidenta v Republiki Sloveniji ter v UniCredit Bank odpirate osebni račun prvič.

V spletni obrazec boste vnesli svoje osebne in kontaktne podatke, za kar boste potrebovali osebni dokument (EMŠO) in davčno številko. Dokončanje postopka boste potrdili z validacijskim geslom, ki vam ga pošljemo v SMS sporočilu.

V postopku spletnega odprtja računa boste za video identifikacijo potrebovali:

  • računalnik s kamero in mikrofonom,
  • dobro osvetljeni prostor,
  • osebni dokument, ki ga boste navedli v spletnem obrazcu in
  • mobilni telefon s številko, ki jo boste pred tem navedli v spletnem obrazcu.

 

Kako poteka spletno odprtje računa si preberite TUKAJ.

 

POMOČ SPLOŠNE INFORMACIJE

Trajnostno poslovanje

ZAVEDAMO SE, DA LAHKO Z DOLOČENIMI SPREMEMBAMI NEPOSREDNO VPLIVAMO NA OHRANITEV OKOLJA, ZATO UPORABNIKOM ONLINE BANKE SVETUJEMO, DA SVOJE PAPIRNE IZPISKE TRANSAKCIJSKEGA ALI VARČEVALNEGA RAČUNA TER IZPISKE KARTIC IN NALOŽB NADOMESTIJO Z OKOLJU PRIJAZNIMI ELEKTRONSKIMI IZPISKI.

Prehod na elektronske izpiske v Online banki

Zavedamo se, da lahko z določenimi spremembami neposredno vplivamo na ohranitev okolja, zato uporabnikom Online banke svetujemo, da svoje papirne izpiske transakcijskega ali varčevalnega računa ter izpiske kartic in naložb nadomestijo z okolju prijaznimi elektronskimi izpiski.

Mesečni izpiski so vam vedno na voljo v vaši Online banki v meniju Osebni računi > Bančni izpiski > Pregled izpiskov in pogodb.

Ob vstopu v vašo spletno banko zgoraj desno izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila izberete BANČNI IZPISKI in nazadnje Pregled izpiskov in pogodb. Želeni dokument lahko tudi označite in si ga s klikom na gumb PRENESI skranite.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vaš prispevek k ohranitvi okolja.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

Prehod na elektronske izpiske v Mobilni banki GO!

Zavedamo se, da lahko z določenimi spremembami neposredno vplivamo na ohranitev okolja, zato uporabnikom Mobilne banke GO! svetujemo, da svoje papirne izpiske transakcijskega in varčevalnega računa ter izpiske kartic in naložb nadomestijo z okolju prijaznimi elektronskimi izpiski.

Mesečni izpiski so vam vedno na voljo v vaši Mobilni banki GO! v meniju Več > Dokumenti.

Ob vstopu v vašo mobilno banko izberite v meniju spodaj desno Več, nato pa Dokumenti, kjer se vam odpre seznam izpiskov. Nad njimi je ikona, kjer lahko opredelite tudi obdobje, ki vas zanima. Izberite dokument, ga s klikom nanj odprite, nato pa zgoraj desno kliknite na ikono in si ga pošljite na svoj elektronski naslov.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vaš prispevek k ohranitvi okolja.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.

UniCredit Logo