slika

Pomoč in podpora

Kontakt za vse, kar potrebujete:

  • Splošne informacije
  • Tehnična podpora
  • Virtualna poslovalnica
  • Pohvale, predlogi, pritožbe in reklamacije

Splošne informacije

ZA VAS SMO NA VOLJO VSAK DELAVNIK MED 8:00 IN 18:00 (FIZIČNE OSEBE) IN MED 8:00 IN 16:00 (PRAVNE OSEBE)

1.

Telefon: 01 5876 600

TONSKA IZBIRA 1

Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s slovenske telefonske številke. 

2.

Telefon: +386 1 5876 600

TONSKA IZBIRA 1

Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s tuje telefonske številke. Telefonski klic se obračunava po ceniku operaterja.

1.

Telefon: 01 5876 600

TONSKA IZBIRA 1

Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s slovenske telefonske številke. 

2.

Telefon: +386 1 5876 600

TONSKA IZBIRA 1

Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s tuje telefonske številke. Telefonski klic se obračunava po ceniku operaterja.

3.

E-naslov: info@unicreditgroup.si

Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

1.

Telefon: 01 5876 600

TONSKA IZBIRA 1

Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s slovenske telefonske številke. 

2.

Telefon: +386 1 5876 600

TONSKA IZBIRA 1

Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s tuje telefonske številke. Telefonski klic se obračunava po ceniku operaterja.

3.

E-naslov: info@unicreditgroup.si

Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

4.

 
  • Splošne informacije o bančnih produktih (računi, krediti, varčevanje, naložbe, prekoračitve na računu itd.),
  • organiziranje sestankov po vaši želji (krediti, odprtje računa, naložbe, prekoračitve na računu itd.) - na sestanek se lahko naročite tudi TUKAJ,
  • informativni izračun za kredit lahko naredite tudi sami po spletu na povezavah POTROŠNIŠKI KREDIT ali STANOVANJSKI KREDIT,
  • preverjanje prilivov / odlivov z ustrezno identifikacijo,
  • kontaktni podatki svetovalcev / prevezava do svetovalcev,
  • informacije o delavnem času poslovalnic - najdete jih lahko tudi TUKAJ,
  • informacije o menjalnih tečajih, 
  • informacije o delovanju bankomatov najdete TUKAJ,
  • informacije o tarifah - najdete jih lahko tudi TUKAJ.

 

 

Odgovore na pogosta vprašanja lahko najdete na spodnji povezavi:

NA POGOSTA VPRAŠANJA

Tehnična podpora za fizične osebe

VSAK DELAVNIK MED 7:00 IN 18:00

Telefon: +386 1 5876 600

TONSKA IZBIRA 2

Elektronski naslov: online@unicreditgroup.si

Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri uporabi aplikacije Mobilna banka GO!:

 
  • pošiljanje novih aktivacijskih kod, 
  • pomoč pri aktivaciji aplikacije Mobilna banka GO!,
  • pomoč pri menjavi žetona,
  • pomoč pri izvršitvi plačilnih nalogov prek aplikacije Mobilna banka GO!, 
  • odklepanje uporabniškega imena, 
  • pomoč pri pošiljanju sporočil in iskanju dokumentov prek aplikacije Mobilna banka GO!,
  • dodajanje lastniških računov.

 

Telefon: +386 1 5876 600

TONSKA IZBIRA 2

Elektronski naslov: online@unicreditgroup.si

Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri uporabi aplikacije Online banka:

 
  • pomoč pri izvršitvi plačilnih nalogov prek aplikacije Online banka,
  • pomoč pri iskanju in pregledovanju bančnih izpiskov, 
  • sprememba osebnih podatkov,
  • pomoč pri nastavitvi varnostnega vprašanja in odgovora,
  • pomoč pri oddajanju zahtevkov prek aplikacije Online banka:
 
  • naročilo nove kartice
  • vzpostavitev trajnega naloga,
  • naročilo na e-račune,
  • zahtevek za vzpostavitev izrednega limita,
  • aktivacija SMS obvestil po karticah,
  • vklop storitve za omogočeno plačevanje prek spleta,  
  • pridobitev aktivacijskih kod za mobilni žeton in aplikacijo Mobilna banka GO!
  • naročilo nove PIN številke.

 

Telefon: +386 1 5876 600

TONSKA IZBIRA 3

Elektronski naslov: online@unicreditgroup.si

Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri poslovanju s karticami:

 
  • predstavitev produkta,
  • informacije o limitu na kartici,
  • naročilo nove kartice,
  • preverjanje transakcij (izvršitev/zavrnitev transakcije),
  • naročilo nove PIN številke,
  • vklop storitve za omogočeno plačevanje prek spleta.

 

Tehnična podpora za pravne osebe

VSAK DELAVNIK MED 8:00 IN 16:00

Telefon: +386 1 5876 930

TONSKA IZBIRA 2

Elektronski naslov: e-bank@unicreditgroup.si

Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri uporabi aplikacije Mobilna banka PRO!:

 
  • pošiljanje novih aktivacijskih kod, 
  • pomoč pri aktivaciji aplikacije Mobilna banka PRO!,
  • pomoč pri izvršitvi plačilnih nalogov prek aplikacije Mobilna banka PRO!, 
  • odklepanje uporabniškega imena.

Telefon: +386 1 5876 930

TONSKA IZBIRA 2

Elektronski naslov: e-bank@unicreditgroup.si

Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri uporabi aplikacije BusinessNet:

 
  • pomoč pri vstopu v aplikacijo BusinessNet, 
  • pomoč pri nastavitvi varnostnega vprašanja in odgovora,
  • pomoč pri pridobivanju aktivacijskih kod za aktiviranje aplikacije Mobilna banka PRO!
  • pomoč pri iskanju in pregledovanju dnevnih in mesečnih bančnih izpiskov ter prometa po računu,
  • pomoč pri izvršitvi plačilnih nalogov prek aplikacije BusinessNet,
  • pomoč pri uvozu xml. datotek, 
  • pomoč pri pošiljanju sporočil.

 

Telefon: +386 1 5876 930

TONSKA IZBIRA 2

Elektronski naslov: e-bank@unicreditgroup.si

Tehnična podpora pri uporabi aplikacije Halcom:

 
  • pomoč pri vstopu v aplikacijo Halcom, 
  • pomoč pri iskanju in pregledovanju dnevnih bančnih izpiskov ter prometa po računu,
  • pomoč pri iskanju in pregledovanju mesečnih izpiskov za kreditne kartice,
  • pomoč pri izvršitvi plačilnih nalogov prek aplikacije Halcom,
  • pomoč pri uvozu xml. datotek, 
  • pomoč pri pošiljanju sporočil,
  • pomoč pri nadgradnji aplikacije Halcom in Nexus Personal,
  • pomoč pri izdaji e-računov in direktnih bremenitev.

 

Virtualna poslovanica

VSAK DELAVNIK MED 8:00 IN 16:00

Telefon: 01 5876 600

TONSKA IZBIRA 1

Elektronski naslov: virtual@unicreditgroup.si

Pomoč novim strankam pri odpiranju računa po spletu in obstoječim ter novim strankam pri sklepanju kredita po spletu:

 
  • vse informacije o odpiranju računa po spletu (pogoji, potek, potrebna dokumentacija itd.),
  • informacije in svetovanje o paketih,
  • tehnična pomoč pri odpiranju računa po spletu (odpravljanje napak, tehnične težave itd.),
  • vse informacije o sklepanju kredita po spletu (pogoji, potek, potrebna dokumentacija itd.),
  • informacije in svetovanje o hitrem potrošniškem kreditu,
  • tehnična pomoč pri sklepanju kredita po spletu (odpravljanje napak, tehnične težave itd.).

 

Preklic kartice zaradi zlorabe/izgube/kraje
 

Bankart telefonska številka (24 ur na dan):+386 1 583 41 83
 

 

Če ste kartico izgubili oziroma ste na kakšen drug način ostali brez nje, morate nemudoma poklicati telefonsko številko za preklic kartice (+ 386 1 583 41 83). V primeru zlorab se oglasite v poslovni enoti, kjer bomo pripravili reklamacijski zapisnik in naročili novo kartico.

POS terminali

 

Telefon: +386 1 2528 441 ali E-naslov: pos@unicreditgroup.si
 

Prikaz brezstičnega plačevanja

 

Pohvale in reklamacije

VSAKE VAŠE POHVALE ALI PRITOŽBE BOMO VESELI, SAJ NAM TO POMAGA IZBOLJŠATI VAŠO UPORABNIŠKO IZKUŠNJO.

1.

Informacija o internem pritožbenem postopku

Več o internem pritožbenem postopku.

VEČ

2.

Pohvale, predlogi in pritožbe

Izpolnite obrazec za povratne informacije o predlogih, pohvalah, pritožbah ali reklamacijah, na katere vam bomo podali povratne informacije.

VEČ

1.

Informacija o internem pritožbenem postopku

Več o internem pritožbenem postopku.

VEČ

2.

Pohvale, predlogi in pritožbe

Izpolnite obrazec za povratne informacije o predlogih, pohvalah, pritožbah ali reklamacijah, na katere vam bomo podali povratne informacije.

VEČ

3.

info@unicreditgroup.si,

Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

,
,

1.

Informacija o internem pritožbenem postopku

Več o internem pritožbenem postopku.

VEČ

2.

Pohvale, predlogi in pritožbe

Izpolnite obrazec za povratne informacije o predlogih, pohvalah, pritožbah ali reklamacijah, na katere vam bomo podali povratne informacije.

VEČ

3.

info@unicreditgroup.si,

Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

,
,

4.

,

,
,
UniCredit Logo