Pomoč in podpora
Kontakt za vse, kar potrebujete:
- Splošne informacije
- Tehnična podpora
- Virtualna poslovalnica
- Pohvale, predlogi, pritožbe in reklamacije
1.
TONSKA IZBIRA 1
Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s slovenske telefonske številke.
2.
TONSKA IZBIRA 1
Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s tuje telefonske številke. Telefonski klic se obračunava po ceniku operaterja.
1.
TONSKA IZBIRA 1
Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s slovenske telefonske številke.
2.
TONSKA IZBIRA 1
Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s tuje telefonske številke. Telefonski klic se obračunava po ceniku operaterja.
3.
Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.
1.
TONSKA IZBIRA 1
Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s slovenske telefonske številke.
2.
TONSKA IZBIRA 1
Zgoraj navedena telefonska številka je namenjena vsem, ki kličejo s tuje telefonske številke. Telefonski klic se obračunava po ceniku operaterja.
3.
Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.
4.
Elektronski naslov: online@unicreditgroup.si
Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri uporabi aplikacije Mobilna banka GO!:
Elektronski naslov: online@unicreditgroup.si
Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri uporabi aplikacije Online banka:
Elektronski naslov: online@unicreditgroup.si
Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri poslovanju s karticami:
Elektronski naslov: e-bank@unicreditgroup.si
Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri uporabi aplikacije Mobilna banka PRO!:
Elektronski naslov: e-bank@unicreditgroup.si
Tehnična podpora na daljavo za vse težave pri uporabi aplikacije BusinessNet:
Elektronski naslov: e-bank@unicreditgroup.si
Tehnična podpora pri uporabi aplikacije Halcom:
Elektronski naslov: virtual@unicreditgroup.si
Pomoč novim strankam pri odpiranju računa po spletu in obstoječim ter novim strankam pri sklepanju kredita po spletu:
Če ste kartico izgubili oziroma ste na kakšen drug način ostali brez nje, morate nemudoma poklicati telefonsko številko za preklic kartice (+ 386 1 583 41 83). V primeru zlorab se oglasite v poslovni enoti, kjer bomo pripravili reklamacijski zapisnik in naročili novo kartico.
1.
2.
Izpolnite obrazec za povratne informacije o predlogih, pohvalah, pritožbah ali reklamacijah, na katere vam bomo podali povratne informacije.
1.
2.
Izpolnite obrazec za povratne informacije o predlogih, pohvalah, pritožbah ali reklamacijah, na katere vam bomo podali povratne informacije.
3.
Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.
,1.
2.
Izpolnite obrazec za povratne informacije o predlogih, pohvalah, pritožbah ali reklamacijah, na katere vam bomo podali povratne informacije.
3.
Na navedeni e-naslov lahko pošljete vsa splošna vprašanja, na katera vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.
,4.